fórum csoport
Hölgyfórum
  
 Nyomtatható
 verzió

 Küldje el
 ismerősének!

  Keresés
 

 
  Hirdetés

  Sztárvilág
 
 
  Divat
 
 
  Szépségápolás
 
 
  Hirdetés
  Fitness
 
 
  Lelkivilág
 
 
  Életmód
 
 
  Párkapcsolat
 
 
  Család
 
 
  Otthon
 
 
  Karrier
   
  Ezoterika
 
 
  Tradíció
 
 
  Kultúra
 
 
 



 

 

  09.02 17:31   Mozi: A kilencedik légió
  09.02 17:00   Mire gondolj a randin?
  09.02 16:22   Mike Tyson megmutatta gyengéd oldalát
  09.02 16:00   RiseModels: A királynők vállalkozásba kezdenek
  09.02 15:20   Aludni jó
Az E-vitamin áldásos hatásai noknél

2002 okt. 10 11:23 - Forrás: Hölgyfórum.hu

Az 'American Journal of Clinical Nutrition' szeptemberi számában megjelent egyik tanulmány szerint azok a nok, akik kevesebb e-vitamint juttatnak a szervezetükbe, nagyobb valószínuséggel betegednek meg valamilyen szív- vagy keringési betegségben, illetve kapnak szívinfaktust. Az eredményeket az olaszországi (nápolyi) Universita di Federico II. egyetem kutatói, Paolo Rubba és kollégái publikálták. A kutatók szerint az e-vitaminban gazdag ételek - mint amilyen a mogyoró, az olaj és jónéhány zöldség - fogyasztása megelozi, illetve jelentosen lassítja a szívbetegségek kialakulásának kockázatát a noknél.
Rubbáék 310 harminc és hatvankilenc év közötti not vizsgáltak meg: vérük A, B, E-vitaminszintjét és más antioxidánsok elofordulásának gyakoriságát vizsgálták. A felmérés kiterjedt a páciensek gyógyszerszedési és életviteli szokásaira is, valamint arra, rendszerint mit és milyen mennyiségben esznek. Ezekután három csoportra osztották oket aszerint, milyen mennyiségben fogyasztottak e-vitaminban gazdag ételeket.A sok e-vitamint fogyasztók artériái mutatták a legalacsonyabb szintu bifurkációt (ami a szívbetegségek egyik elorejelzoje): harmadát annak a mennyiségnek, melyet azoknak a klimax után lévo hölgyeknek az artériái mutattak, akik csak igen kis mennyiségben vittek be a szervezetükbe e-vitamint. A mérési eredmények függetlenek voltak attól, hogy ki mennyit dohányzott, milyen volt a testsúlya és a vérnyomása - egyedül az e-vitamin bevitel befolyásolta a bifurkációt. A kutatók szerint az eredmények megerosítik a feltételezést, hogy minél több zöldséget, és olajban gazdag ételt érdemes fogyasztani.

Archívum
ÜzenetekUtolsó   termése -  
Oldalanként
 Új üzenet | Új téma - Speciális kódokElső | Előző | Következő | Utolsó
 Szerző
 
Dátum
-- Nincs hozzászólás --

Horoszkóp   
 
Hirdetés   
 
Friss fórumok   
 °
°
°
°
°
°
°
°
°
°
Top fórumok   
 °
°
°
°
Hirdetés   
 
Szakértőink   
 
Néző-tér   
   
Linkek   
   
Naptár   
   
Adattár   
   
Kérdezz-Felelek  
   
Unaloműző   
   
Információ   
   
   
© 2010 NETFORUM Kft. | Felelős szerkesztő:
Majsa Tibor