A Washington State University kutatói szerint, akik április 14-én tették közzé kutatási eredményeiket egy San Diego-i kísérleti biológiai konferencián, a B-6 vitamin képes megvédeni a DNA-t a sérülésektol (mely sok rákos megbetegedés kiváltó oka), viszont a dohányosoknak jóval többre van szükségük belole, mint a nem dohányzóknak, hogy ugyanazt a védelmet elérjék. A kutatók ezért azt ajánlják, hogy sok B-6 vitaminban gazdag ételt együnk - gabonapelyheket, marhahúst, csirkét, halat, szójakészítményeket és banánt.